Absolútna novinka v online reklame: Ako môžete využiť dva nové formáty?
Aj v rámci odporúčacích okien sa dá prichádzať s novinkami. Dôkazom sú naše formáty Carousel a Video, ktoré prinášajú dynamiku a pohyb do doteraz stabilného už známeho odporúčacieho okna.
Carousel formát: Podpora pre viacero výstupov naraz
Carousel formát sa zobrazuje na mobilných zariadeniach a umožňuje v odporúčacom okne zobrazenie 2 až 6 reklamných kreatív, medzi ktorými sa vie používateľ presúvať.
Tento formát u nás využilo množstvo značiek, napríklad spoločnosti VSE a Daikin. Klientov zaujal najmä svojím dizajnom a možnosťou podporiť väčšie množstvo obsahu. Carousel je totiž ideálny, ak máte napríklad viac blogov či článkov, ktoré by ste chceli šíriť medzi čitateľov. Pre každú kreatívu totiž môžete mať inú cieľovú stránku.
Carousel tiež umožňuje zaujať čitateľa napríklad vyrozprávaním príbehu cez dynamickú posúvaciu kreatívu. V tomto prípade sa môže takouto nápaditou formou efektívne podporiť aj jeden typ obsahu.
Pre aký typ klienta je Carousel formát vhodný?
Carousel môžete využiť v každej fáze reklamnej kampane. Klient má vďaka nemu dostatok priestoru povedať krátky príbeh, vymenovať pozitívne vlastnosti produktu či služby alebo vyskladať vhodný mix obsahu na jednom mieste.
Je len na vašej predstavivosti, ako tento formát využijete. Či už ste fitness značka, ktorá chce vymenovať odporúčania na cvičenie, výrobca telefónov, ktorý chce prezentovať benefity nového telefónu s viacerými fotkami alebo supermarket, ktorý chce ukázať nový recept.
Ste menšia značka, ktorá s reklamou v médiách iba začína? V tom prípade ho môžete využiť napríklad na efektívne rozbehnutie svojho blogu a jeho prezentáciu s viacerými cieľovými stránkami. Podporiť môžete aj jeden článok a otestovať rôzne kreatívy v rámci jedného reklamného boxu.
Video formát: Priestor pre vaše spoty
Video formát slúži na podporu video obsahu v odporúčacích oknách na mobilných aj počítačových zariadeniach. Zaujme čitateľa dynamickou preklikovou kreatívou – video sa totiž po zobrazení reklamného widgetu začne prehrávať automaticky, bez zvuku, ktorý si každý používateľ môže zapnúť.
Pre aký typ klienta je Video formát vhodný?
Video formát viete využiť na podporu vášho už existujúceho videoobsahu z iných sociálnych sietí. Môže ísť aj o zaujímavý teaser na dlhšie video, ktoré bude pokračovať na cieľovej stránke. Do reklamného boxu pekne zapadne aj krátka video ukážka vášho produktu či služby ako to urobilo VSE.
A teda – ste automobilka s rôznymi video spotmi? Značka šperkov s video spotmi? Banka s maskotom či video ukážkami vašich služieb? Alebo menšia firma s video obsahom z vašich sociálnych sietí, ktoré chcete efektívnejšie distribuovať?
Kreatíve sa medze nekladú, preto nás neváhajte kontaktovať pre konzultáciu zdarma. Radi vám odporučíme, ako inzerovať v online médiách čo najefektívnejšie.