Formáty
Preklikový formát
Preklikový formát je základným zobrazením reklamy v odporúčacích boxoch. Platíte pri nich za preklik, po ktorom sa návštevník dostane na vašu stránku, článok či inú podstránku, na ktorú chcete získať viac návštevníkov.
Reklamný widget
Ukážka formátu v reklamnom boxe
- Natívne prispôsobený médiu
- Platí sa iba za preklik
- Označený ako "Reklama"
Príprava podkladov
Technické usmernenia pre spustenie reklamy
Príprava podkladov
Preklikový formát
Nadpis: Odporúčaná dĺžka je 100 znakov vrátane medzier a na jeho konci nepoužívať bodku. Dôležité je, aby nadpis kampane zohľadňoval jej cieľ. Buďte čo najvýstižnejší – na reklamu si tak kliknú iba používatelia, ktorých váš obsah naozaj zaujal.
Obrázok:
Pomer strán: 3:2
Minimálne rozmery: 600 x 400 pixelov
Formát: jpeg
Maximálna veľkosť súboru: 100 kb
Odporúčanie: Použite natívne, resp. redakčne pôsobiace obrázky. V každej kampani je vhodné otestovať viac druhov obrázkov. Na obrázkoch neodporúčame používať texty ani logá, pretože by mohli byť v odporúčacích oknách orezané. V prípade, že je na obrázku text, môže prekrývať maximálne 10 % jeho celkovej plochy.